Zobacz także:

Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe itd.

czytaj więcej

Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych.

czytaj więcej

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

• szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości,
   szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
• planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania,
   telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
• łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
• kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania z funkcją przypominania;
• wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do
   odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing)
   na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
• dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione
   dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta,
   wysokość udzielonych rabatów itd.);
• możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych
   pracowników oraz wygodny system notatek;
• liczne zestawienia, także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT;
• możliwość dostosowania do własnych potrzeb, dostosowanie wydruków, edytowalne
   słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
• powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse
   sprzedaży, działania i wiadomości;
• schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości,
   klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
• obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
• strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży
   liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
• praca sieciowa wielu użytkowników programu.

wstecz