Zobacz także:

mobilny Subiekt to system wspomagający pracę handlowca w terenie. Program umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów i zbieranie zamówień.

czytaj więcej




Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi. Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.
System składa się z dwóch modułów - Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.
Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru.

Sprzedaż - najważniejsze funkcje:

• identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów
   wyszukiwania (po nazwie, symbolu, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
• drukowanie fiskalne - drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji
   na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego
   dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji;
• przyjmowanie płatności w różnych walutach i w różnych formach (gotówka, karta, bon);
• obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, szuflad,
   klawiaturowych czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych;
• możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny;
• możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
• anulowanie pozycji i całego dokumentu, wystawianie paragonów i faktur.

Zarządzanie sklepem - najważniejsze funkcje:

• współpraca z Subiektem GT - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych
   o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży;
• zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru,
   inwentaryzacja), cenniki;
• delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów;
• zarządzanie personelem - nadawanie uprawnień użytkownikom.

wstecz